۱۳۸۹ خرداد ۲۱, جمعه

آیت الله العظمی راستی کاشانی: حادثه روز ۱۴ خرداد ظالمانه و منافقانه بود

پارلمان‌نیوز: حضرت آیت الله العظمی شیخ حسین راستی کاشانی در پی حادثه ناگوار روز ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام در پیامی تاکید کرد:حادثه واقع شده در کنار مرقد حضرت امام ، مایه تاسف و تاثر علاقمندان به اسلام و مذهب حقه جعفری وپیروان راستین آن رهبر عظیم الشان است .


به گزارش جماران ،متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطیبین الطاهرین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین.


اعوذ بالله السمیع العلیم من الشیطان الرجیم


تَرَى الظَّالِمِینَ مُشْفِقِینَ مِمَّا کَسَبُوا وَهُوَ وَاقِعٌ بِهِمْ وَالَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ فِی رَوْضَاتِ الْجَنَّاتِ لَهُم مَّا یَشَاؤُونَ عِندَ رَبِّهِمْ ذَلِکَ هُوَ الْفَضْلُ الکَبِیرُ ذَلِکَ الَّذِی یُبَشِّرُ اللَّهُ عِبَادَهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ قُل لَّا أَسْأَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبَى-سوره شوری –آیه ۲۲و ۲۳


حادثه واقع شده در کنار مرقد حضرت امام ، مایه تاسف و تاثر علاقمندان به اسلام و مذهب حقه جعفری وپیروان راستین آن رهبر عظیم الشان است . گروهی اندک و تحریک شده با اهانت به مقام امام و در سالگرد ارتحال آن حضرت ، ادب و حرمت حرم و بیت رفیع امام راحل را رعایت نکرده و مانع سخنرانی یادگار آن حضرت گشتند .


عالم فاضل حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید حسن خمینی دامت افاضاته فرزند شایسته و خلف صالح امام راحل ، اینگونه مورد بی ادبی نامحرمان و نااهلان و منافقان قرار گرفت.


تمام حیثیت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مربوط به امام و خط امام است و این جماعت اندک و افراطی با این عمل زشت خود در واقع به انقلاب اسلامی و راه روشن امام دهن کجی نمودند.


حقیر تاسف شدید خویش از مباشران و محرکان این اعمال ظالمانه و منافقانه ابراز داشته ، در این اوضاع تاسف بار که اخلاق اسلامی و آداب انسانی و جنبه های معنوی و روحانی ، بیش از همه مهجور و متروک شده ، به آستان ملکوتی حضرت بقیه الله الا عظم اروحنا لتراب مقدمه الفداءپناه می برم .


وسیلم الذین ظلموائ منقلب ینقلبون


پنج شنبه ۲۵ جمادی الثانی ۱۴۳۱ – حسین راستی کاشانی


"