۱۳۸۹ خرداد ۲۱, جمعه

با دلی اندوهبار بار خطر سلطه باندهای مشکوک را بر مقدرات نظام یادآوری می کنم

آیت الله سید جلال الدین طاهری اصفهانی، امام جمعه پیشین اصفهان، در پیامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، یادگار حضرت روح الله، حرمت شکنی گروهی اندک را در روز ۱۴ خرداد محکوم کرد.


به گزارش جماران، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:


بسمه تعالی


حضور مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید حسن خمینی دامت برکاته


با سلام و آرزوی سلامتی و بقاء وجود شریف و عزت روز افزون برای جنابعالی و بیت محترم امام خمینی(ره)


حادثه مولمه حرمت شکنی در مراسم سالگرد رحلت معمار بزرگ انقلاب و زعیم دینی یگانه دوران حضرت آیت الله العظمی امام خمینی(ره) و اهانت بی سابقه و گستاخانه به جنابعالی که حقاً خلف صالح و نمونه ای از شجاعت و حق جویی آن بزرگوار هستید،‌ موجی از اندوه و تاثر در قلوب آزادگان ایجاد نمود و عمق دشمنی برنامه سازان پشت پرده را نسبت به امام راحل و خاندان ایشان به منصه ظهور رسانید.


این حادثه هر چند در مقابل حرمت شکنی های ظالمانه به اجداد مطهرتان کوچک و ناچیز است اما در تاریخ انقلاب بی نظیر و تامل برانگیز می باشد.


عاملان این وقایع که نعمت خوار سفره امام شده اند، هرچند به مصداق “حب الدنیا یعمی و یصم” از عواقب و تشابه اعمالشان با گذشته صدر اسلام بی خبرند اما نظام جمهوری اسلامی که محصول خون پاک شهیدان و با مجاهدات فراوان و امیدها و آرزوهای مردم شکل یافته است، بخاطر سوء رفتار و مصائب وارد شده در این سالها دچار آسیب های جبران ناپذیری گردیده و وظیفه ما و همه مردم را مضاعف نموده است.


جنابعالی نیک بدانید در مسیر انجام وظیفه و پاسداری از اندیشه های امام راحل(ره) مصائب و تنگناهای بیشتری در انتظار شما است که انشاء الله با صبر و بردرباری جایگاه الهی و مردمی خود را مستحکمتر خواهید نمود. فاستقم کما امرت.


اینجانب با دلی اندوهبار بار دیگر خطر تعمیم سلطه باندهای مشکوک را بر مقدرات نظام و کشور یادآوری می کنم و ار خداوند می خواهم هدایت سکان کشور و انقلاب را تا وصول به صلاح و رشاد خود قبول فرماید.


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


سید جلال الدین طاهری


۱۳۸۹/۳/۲۰

"