۱۳۸۹ خرداد ۱۴, جمعه

تلاش مذبوحانه افراطیون برای جلوگیری از سخنرانی یادگار امام/ سیدحسن خمینی: مردم از این تعداد اندک بیزار هستند

"بهتره به چراغ سبز احمدی نژاد به اغتشاشگران که پس از اتمام سخنانش در حرم امام و قبل از سخنان سید حسن آقا مردم را به توجه به ادامه برنامه با سخنان رهبری دعوت کرد( ظاهرا ایشان خود را مجری مراسم یا صاحب عزا و مجلس میداند) اشاره کنم . براستی فتنه مناظره بس نبود که حال با گسیل جمعیت یکدست و گزینش شده به محل صحن امام که دستورات هماهنگ شده را اجرا میکردند قصد ادامه فتنه را دارند.؟چهره های حاضرین در صحن و نرده کشی و ایجاد داربست و ایستگاههای بازرسی در ورودیهای صحن مطهر امام بروشنی نشاندهنده عدم اجازه ورود مردم عادی به محل مراسم(مانند 22 بهمن و نماز جمعه سبز و روز قدس) بود و دیگر حنای آقای احمدینژاد در عوامفریبی برای مردم رنگی ندارد. آنانکه برای پاره شدن مشکوک عکس امام کفن پوش شده بودند کجایند؟ براستی این تذهبون؟"(متن داخل گیومه از بسیجی سبزه)


«...احتمال قوى می‌دهم كه پس از من، براى انتقامجویى از من، به بعض نزدیكان و دوستانم تهمت‌ها ـ كه من آنها را ناروا مى‏دانم ـ بزنند و به آتشى كه باید مرا بسوزانند آنان را بسوزانند و احیاناً به صورت دفاع از من، انتقام مرا از آنها بگیرند...»
صحیفه امام، ج‏17، ص 90


عجبا از تکرار تاریخ. کسانی که با علی (ع) هم بی حرمتی کردند گفتن ارتباط فامیلی با پیامبر بی معنی است . انها هم می گفتند علی ان علی زمان پیامبر نیست . دیری نگذشت انها اری همان گروه وقتی شنیدند حسین نوه پیامبر جنگ را برای نماز تعطیل کرد گفتند مگر کافر نماز هم میخواند. امروز وقتی صدای مرگ بر منافق را شنیدم بیاد این جمله افتادم که مگر حسین نماز هم می خواند. .چقدر توجيه مخالفان نوه امام شبيه مخالفان پيامبر است در صدر اسلام كه مي‌گفتند نوه پيامبر بودن فضيلتي براي امام حسين نيست و ارتباطي با اسلام ندارد. آنها هم واقعاً از ته دل اينرا مي‌گفتند و فكر مي‌كردند راه راست را مي‌روند اما ديديم كه چه شد. چقدر خداوند نشانه‌هاي روشني دارد ولي مردم هر زمان را ابليس به طريقي به گمراهي مي‌كشاند؟
تصویر سید حسن خمینی یادگار گرامی امام پس از بیحرمتی انصار کودتا نسبت به ایشان در حرم حضرت امام(ره)




پارلمان‌نیوز:‌ عده‌ای از افراطیون که در جلوی جایگاه سخنرانی سازماندهی شده‌اند مانع از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، این عده با سردادن شعارهای مکرر علیه موسوی و در حمایت از احمدی‌نژاد و رهبر معظم انقلاب برای متشنج کردن فضا در حین سخنرانی یادگار امام راحل در مراسم سالگرد درگذشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تلاش می‌کردند.

علی‌رغم تلاش‌های مذبوحانه این افراد، یادگار امام راحل با صلابت و در آرامش سخنرانی خود را ادامه داد.

گفتنی است انبوه عاشقان امام راحل در این مراسم در اعتراض به این رفتارها صلوات‌های بلندی برای شادی روح امام راحل فرستادند.

سیدحسن خمینی نیز در واکنش به این افراد گفت: مردم قطعا از این تعداد اندک که اینگونه شعار می‌دهند بیزار هستند، عده‌ای که تلاش می‌کنند مراسم باشکوه سالگرد امام راحل را به کام مردم تلخ کنند و تا بوده چنین بوده و هنوز بیست سال از رحلت امام نگذشته و خداوند انشالله همه ما رو قرین رحمت خوش قرار دهد.

وی برای جلوگیری از متشنج شدن فضا بر اثر تحرکات عده‌ای از افراد کوته‌بین و افراطی ترجیح داد که سخنرانی خود را نیمه تمام بگذارد.

یادآور می‌شود بعد از حضور رهبر معظم انقلاب در جایگاه، ایشان به گرمی با حجت الاسلام و المسملین سید حسن خمینی احوالپرسی کرده و بر پیشانی نوه امام راحل بوسه زدند و سخنرانی خود را با تاکید بیشتر و توجه دادن مردم به رعایت تقوا در گفتار و رفتار آغاز کردند.

از سوی دیگر این تحرکات مذبوحانه موجب ذوق زدگی رسانه‌های حامی دولت شده است!

ایلنا نیز گزارش داد که یكی از اعضای بیت امام گفت: دختران وعروس‌های بنیانگذار انقلاب از اینكه در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) ،گروهی با طرح برخی شعارهای مانع از سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی شدند، ناخشنود شده و تداوم حضور در مراسم را صلاح نداستند.
پارلمان‌نیوز: شعارهای خاص عده ای از حاضران در مراسم سالگرد ارتحال امام ، فضای سخنرانی سیدحسن خمینی را مشوش کرد و آن طور که خبرگزاری فارس گزارش داده ، بارها باعث قطع سخنرانی نوه امام و تولیت حرم ایشان شد! این در حالی است که سید حسن خمینی ، سخنانی خارج از ارزش های نظام و انقلاب نمی گفت و این نشان می دهد آنچه رخ داد ، نه واکنشی فی البداهه نسبت به سخنان وی ، که برنامه ای از پیش تعیین شده بود که با شعار گویی عده ای و تهییج عده ای دیگر شکل گرفت.

به گزارش عصرایران ، هر چند از بین بیش از یک میلیون زائری که برای شرکت در این مراسم به حرام امام رفته اند ، تنها تعداد محدودی به ایجاد تنش پرداختند اما محل استقرار این افراد ، پشتوانه رسانه ای آنها و نیز جوسازی های چند روز اخیر برخی افراد و رسانه ها که گویا امام را متعلق به خود می دانند ، نشان می دهد همان طور که چند روز پیش علی لاریجانی هم گفته بود ، "نان" عده ای در ایجاد بلوا و جنجال است.

البته بدیهی است که مواضع سیدحسن خمینی ، منطبق با خواسته های برخی اشخاص و جریان های سیاسی نیست واین ، امری طبیعی و بی اشکال است ؛ اما این اختلاف دیدگاه های سیاسی ، نمی تواند دلیل موجهی باشد برای اهانت به متولی حرم امام ، در حرم امام و در سالروز ارتحال امام.

این ماجرا نشان می دهد برخی افراد ، برای نیل به منویات جناحی خود ، حتی حاضرند حرمت حرم را نیز بشکنند.

اگر این رؤسای این افراد با سید حسن خمینی مشکل دارند ، آنقدر امکانات رسانه ای و سیاسی دارند که بتوانند در خارج از حرم امام با وی تسویه حساب کنند.

اگر آنها واقعاً دوستدار امام بودند ، حتماً این یک روز را به احترام امام ، وزانت و وقار به خرج می دادند تا آیین این روز ، بدون حاشیه و هیاهو به انجام برسد ،اما به نظر می رسد ، فعلاً سیاست بازی بر همه چیز مقدم است.

حرم امام ، قطعاً جای مناسبی برای تنش زایی نیست و این نکته ای است که درباره جریان مقابل نیز صدق می کند و آنها نیز نباید این روز و این مکان را آلوده به بازی های سیاسی کنند.

با این حال ، مردم از کسانی که بیش از بقیه سنگ امام را به سینه می زنند انتظار دارند حرمت امام را حفظ کنند و این قدر شعور داشته باشند که بفهمند حرم ، حریم عهد با ارزش های امام است نه رینگی برای مسابقات حذفی بوکس سیاسی.
پارلمان‌نیوز: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (س) که قرار بود پنجشنبه شب سیزدهم خردادماه از طرف مجمع روحانیون مبارز کاشان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رسول منتجب نیا در مسجد محمدیان این شهر برگزار شود، با توصیه اکید مراجع امنیتی و فرمانداری کاشان لغو شد.

بر اساس گزارش‌های رسیده به پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، از صبح روز پنجشنبه برخی افراد لباس شخصی بعضی از بنرها، اعلامیه‌ها و اطلاعیه‌های تبلیغات این مراسم که در سطح شهر نصب شده بود معدوم و عکس بزرگ تمثال حضرت امام(س) که در سر در محل برگزاری مراسم نصب شده بود پایین کشیده شد.

همچنین در تماسی که از سوی این مراجع با حجت الاسلام منتجب‌نیا، سخنران این مراسم گرفته شد به وی توصیه شد که به کاشان نرود.

بر اساس گزارش‌های رسیده سرانجام از برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی(ره) در کاشان به بهانه نداشتن مجوز لغو و درب مسجد محل برگزاری این مراسم بسته شد.