۱۳۸۹ آذر ۲۴, چهارشنبه

در آستانه عاشورا

ورود من به دنیای وبلاگ نویسی با مشاهده وقایع عاشورای 88 و سرکوب و کشتار مردم و وارونه نمایی پس از آن بود و احساس مسئولیت در قبال همه اعتقاداتم !!! امروز در آستانه عاشورای 89 هستیم، تصمیم دارم فردا به عزاداری ومرور خاطرات سال پیش با لباسی سیاه در خیابان آزادی(چه نام غریبی در این یکسال) بپردازم. اگر ازم خبری نشد حلالم کنید.یاد شبهای عملیات افتادم که میگفتیم "ره دشت و ره صحرا بگیریم    تقاص سیلی زهرا بگیریم".

۵ نظر:

ناشناس گفت...

خدا یارتان ولی یاران حسین را یک به یک کشتند و زدند و به زنجیر کشیدند آیا هنوز یاوری مانده است؟

یه بسیجی سبز دیگه گفت...

سلام همسنگر

منم یه بسجی ام مثل تو و یه سبزم مثل تو. چند وقتی هم هست که به وبلاگت سر می زنم. با وبلاگ و نوشته ها و حال و هوای منطقه ای که توش هستم خیلی حال می کنم.

با این پیامت هم خیلی حال کردم چون دقیقا همون چیزی بود که منم بلند کرد. من تا قبل از عاشورای 88 خیلی سعی می کردم خودم رو قانع کنم و وقایع رو طور دیگه ای تصور کنم ولی بعدش همه چی عوض شد.
دقیقا همین وارون جلوه دادن اتفاقی که افتاد هم برام فصل الخطاب شد و خلاصه دیگه پیشونی بستیم.

الان دیدم گفتی فردا می خوای بری خیابون آزادی و حلالیت طلبیدی. امیدوارم منظورت این نبوده باشه که بخوای کاری دست خودت و ما بدی. حاجی هنوز بیسیم نزده، فقط آماده باشه.

امثال ما بسیجی های سبز خیلی زیاد نیستن، که باید همدیگرو پیدا کنن و کنار هم باشن. من خیلی کم پیش میاد جایی کامنت بذارم، ولی نگرانمون کردی.

منتظر پیام های بعدیت هستیم.
یا زهرا

ناشناس گفت...

خوب وقتی برگشتی خبر بده که سالمی حضور در این جنگ هم به همان اندازه ضروری ولازم است پس هنوز باید باشی

Unknown گفت...

با تشکر از دوستانیکه اظهار لطف نمودند. من رفتم که شاهد باشم بر شعله ور بودن این آتش زیر خاکستر، اما متاسفانه دیدم که عافیت طلبی و تحمیق مردم ودین گریزی کار خود را کرده!!!امسال شاهد خلوت ترین و بیروحترین مراسم محرم و عاشورا در طول عمرم بودم.
اما یاس از بزرگترین گناهان است و بیخود نیست که امسال سال صبر واستقامت و وظیفه عمومی را آگاهی بخشیدن نامگذاری نمودیم.تحولات اجتماعی صبر و حوصله زیادی میخواهد،سال 78،سال 88،سال 98؟ ما از آن پیر فرزانه یاد گرفته ایم که مامور به تکلیف هستیم و نه نتیجه
یا علی
سبز وبرقرار باشید.

ناشناس گفت...

دولتی شدن عاشورا مردم را از عاشورا گریزان کرده اتفاقا این عدم استقبال مردم از عزاداری باید تلگنری به دستگاه ظالم حاکمه بدهد واینکه مردم میان حسین وانها وخیلی فرق میگذارند وعزادری دولتی را خوش نمیداند اینجا هم عزاداری ها خلوت بودند