۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

ای نمایندگان مجلس؛ یا اشباه الرجال و لا رجال؛

نمی دانم چه بگویم؟ سه سال پیش مقاله روانشناسی احمدی نژاد را نوشتم، هر روز علائم و نشانه های بیشتری می‌یابم، عزل وزیر خارجه در یک ماموریت خارجی - آنهم به منطقه ای بحران زده که محموله سلاح از ما گرفته اند و دو کشور قطع رابطه کرده اند - اگر تصمیم بحث انگیز و پیشنهاد احمقانه نیست؟ چیست؟

چه می شد آقایان که سالی را صبرکرده اند، روزی دیگر را هم دندان روی جگر می‌گذاشتند تا وزیرشان برگردد و او را محترمانه عزل کنند! چرا باید خود را مضحکه دنیا کرد؟ نمی دانم عقلای قوم چرا خاموشند؟ چرا دم بر نمی آرند؟ مجلس مرده است؟ اگر در بورکینافاسو یا توگو یا مالی بود، بخاطر این افتضاح دیپلماتیک، رئیس جمهور را به مجلس فرامی خواندند و استیضاح می کردند، آقایان نمایندگان محترم، شما را چه شده است، نکند شما را اخته کرده اند! آبروی نظام در خطر است و شما ساکتید! این که دیگر ربطی به حفظ نظام و سران فتنه ندارد، حرکتی است غیر عقلایی و موجب وهن نظام اسلامی و شما چون بزدلان در لاک فرو رفته اید، ایکاش در مجلس بودم و می گفتم آنچه گفتنی است.

در شما مردی نمی‌بینم ،" یا اشباه الرجال و لا رجال "

28 آذر 1389 / مهدی خزعلی

***** این هم لینک مقاله " روانشناسی احمدی‌نژاد " *****

http://www.drkhazali.com/index.php/1388-11-13-14-14-13/231-1388-11-13-13-52-05/498-1388-12-21-11-55-44.html

"

۱ نظر:

ناشناس گفت...

دوست عزیز از کوزه همنا تراود که در اوست یادتان نرود اینها نماینده همین مردم هستند این نماینده ها با دادن وعده هایی به انجار رسیده اند یعنی کسانی به امید رسیدن به منافعی شخصی ودیگرانی نیز که ارزشی برای رای خود قائل نبودند رای انهارا زیاد کرده اند خوب الان هم چه توقعی از این نماینده های نا نماینده میتوان داشت شاید باعث شود این بار مردم یا نماینده انتخاب نکنند یا کمی به خود فشار بیاروند ادم درستی را انتخاب کنند البته اگر در این اشفته بازار اخلاق ادم درستی پیدا کردند کودتاچیان با حمایت خامنه ای همه چیز این کشوررا دارند ویران میکنند