۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

معجزه ای از معجزه هزاره سوم!!!

استاندار كرمان مدعی شد مردم معتقدند نصب عكس محمود احمدی نژاد باعث شد دیوار یكی از منازل مناطق زلزله زده تخریب نشود.

ایسنا به نقل از "اسماعیل نجار" در جلسه ستاد بحران استانداری كرمان نوشت: مردم منطقه زلزله زده از ایمان و اعتقاد بسیار بالایی برخوردار بودند به عنوان مثال در بازرسی های ما یك منزلی مشاهده شد كه سه دیوار آن در اثر زلزله فرو ریخته و یك دیوار كه عكس دكتر احمدی نژاد بر آن نصب شده بود خود مردم با اعتقاد راسخ و محكم خود اذعان داشتند كه رییس جمهور محبوب و دلسوز ما خدمات فراوانی برای مردم به ویژه روستاییان انجام داده و می دهد و اعتقاد آنها بر این بود كه لطف و نظر خداوند بوده كه این دیوار فرو نریخته است.



---------------------------------------------------------------------------------------------
خوشبختانه تو این فقره بنده بعنوان یه مهندس ساختمان با مدرک فوق لیسانس میتونم اظهار نظر کارشناسی کنم!!!
آخه کجای علم ایستایی و پایداری سازه ها و مقاومت مصالح و سایر علوم فنی  مهندسی آمده که سقفی با خراب شدن سه دیوار همچنان در هوا برقرار باشد؟ ویا در زلزله 6.5 ریشتری که 3 دیوار فرو ریخته آن گلدان لبه یخچال بیحرکت سر جایش مانده؟!!!
بخدا ملت گیر بد عتیقه هایی افتادند، اینها یا دین ندارند و یا شعور  ویا هردو!!!
قصد آنها همان تحمیق توده مردم و سست کردن ایمان و اعتقادات ملت است، اینروزها بسیاری را میبینیم که با مشاهده اینچنین رفتارهای فریبکارانه ای از اساس پشت پا به همه اعتقادات و باورهای دینی و معنوی میزنند و منکر همه جلوه ها و نمود ها و ضروریات دینی شده اند.خدا ملت را از شر این شیاطین حفظ نماید،آمین یا ربالعالمین.

هیچ نظری موجود نیست: