۱۳۸۹ شهریور ۱۴, یکشنبه

از سرنوشت جباران عالم درس بگیرید

تحول سبز: آیت الله بیات زنجانی با ابراز تاسف شدید از تهاجم به مسجد قبا و منزل مهدی کروبی در ماه رمضان اظهار داشت: من به عنوان یک دوستدار این کشور، دوستدار این جامعه، دوستدار این مردم و دوستدار حتی آنهائی که به نظر خود من، نا آگاهانه وارد این قضایا شده اند و آگاهی مربوط به کسانی است که این افراد را تحریک می کنند، توصیه می کنم توبه کنید و بازگردید به سوی خدا، بازگردید به سوی اولیاء خدا، حرمت شکنی دیگر بس است؛ خدا می داند که این حرمت شکنی ها عرش خدا را می لرزاند.
متن کامل پیام آیت الله بیات زنجانی پیرامون وقایع اخیر در تهران و شیراز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وی به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
با کمال تاسف، حوادثی اتفاق می افتد که برای هر انسان آگاه، منصف و با وجدان نه تنها تاسف بار است بلکه طبق فرموده امام علی(ع)، اگر انسان در این شرایط آرزوی مرگ کند، جا دارد و آن حوادثی است که هم در آن حریم ماه مبارک رمضان شکسته شده، هم حریم لیالی قدر شکسته شده، هم حریم امام علی بن ابیطالب(ع) امام اول شیعیان شکسته شده، و با کمال تاسف توسط کسانی هم شکسته شده که مدعی دوستداری اهل بیت(ع) اند و اگر کسی از آنها بپرسد، ادعای تشیع و شیعه بودن هم دارند.
واقع قضیه این است که هتک حرمت انسان، مساوی با هتک حرمت خانه کعبه و بلکه بالاتر از آن است و جسارت به یک انسان مسلم و یک انسان محترم، جسارت به خدا و جسارت به مقدسات خداست؛ نوعی جنگ و محاربه با خداست؛ تا چه رسد به اینکه انسان به یک مجتهد و یک سید بزرگوار مثل آیت الله دستغیب آنهم در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر و ایام مربوط به قدر و مربوط به امام علی(ع) جسارت کند، و یا جسارتی که با کمال تاسف در تهران و نسبت به یکی از یاران امام(ره)، روحانی مجاهد و بزرگوار جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی کروبی صورت گرفته و نظیر این، جسارتهائی که مدتی قبل در قم حریم مرجعیت را شکستند و یک مرجع مسلم تقلید را مورد اهانت قرار دادند بدون اینکه حتی اظهار تاسف کنند.
من تاسفم از این جهت است، چرا این کارها در ماه رمضان رخ می دهد، چرا این اتفاقات و حوادث، در لیالی قدر رخ می دهد؟ و جالب این است که مسوولان ما، مسوولان نظام آیا اطلاع از این وضعیت دارند و برخورد نمی کنند که “إنّا لله و إناّ إلیه راجعون” و اگر اطلاع ندارند که باز هم ” إنّا لله و إناّ إلیه راجعون”. این کارها با کدام عقل و منطق قابل دفاع و قابل توجیه است؟ این آقایان چه گناهی مرتکب شده اند؟ یا مثلاً یک جائی یک برنامه ای تنظیم می کنند و عکس افرادی را در آنجا زیر پای افراد می گذارند و هتک حرمت آنها را به عنوان شرط ورود به آن برنامه معرفی می کنند.
این مسائل را بنده به عنوان یک طلبه، به عنوان یک انسان و به عنوان یک شهروند ایرانی چطور ببینم و تحمل کنم؟

من با صراحت عرض می کنم آنهائی که چنین کارهائی را می کنند بدانند یک روز از روزهای خوشی آنها کاسته و یک روز هم از روزهای سختی افرادی که مورد ظلم واقع می شوند کاسته می شود. خدا در کمین است “إنّ ربّک لبالمرصاد”؛ رقیب و عتیب در کمین است. ندیدید صدام را! ندیدید قدرت های بزرگ را! همه ما این قدرتها را دیده ایم و جباران عالم را دیده ایم!
من به عنوان یک دوستدار این کشور، دوستدار این جامعه، دوستدار این مردم و دوستدار حتی آنهائی که به نظر خود من، نا آگاهانه وارد این قضایا شده اند و آگاهی مربوط به کسانی است که این افراد را تحریک می کنند، توصیه می کنم توبه کنید و بازگردید به سوی خدا، بازگردید به سوی اولیاء خدا، حرمت شکنی دیگر بس است؛ خدا می داند که این حرمت شکنی ها عرش خدا را می لرزاند.
من امیدوارم خداوند، شرایط هدایت و توبه و شرایط بازگشت این افراد را فراهم کند و من توصیه می کنم به مسوولان که با این قضایا قاطعانه برخورد کنند که اگر حرمت شکنی باب شود، باب خواهد شد و همه ما باید تلاش کنیم حرمت ها را حفظ کنیم.

امیدوارم مردم ما همانطوری که اثبات کردند آگاهند، این آگاهی شان به مجموعه قضایا منتقل شود انشاء الله تعالی؛ خداوند شرایط انابه و توبه را برای همه ما فراهم کند.
السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
"

۵ نظر:

javad گفت...

جذاتتاییدنظرمنو نداشتی نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد علی ابراهیمی گفت...

برادر عزیزم که خدا راه حقیقت را به تو فهمانده است .......
و الله قسم که موسوی و خاتمی و کروبی همان ابوبکر و عمر و عثمان هستند که در زمان پیغمبر مطیع و در زمان علی نافرمان بودند ........
موسوی و خاتمی و کروبی در زمان امام از جایگاه ویژه ای برخوردار بودند ولی بعد از ان گمراه شده و در زمان علی خامنه ای نافرمان و مخالف شدند و به قول حرف امام که فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد ان ها از یاد بردند .....
درست زمانی که رسول الله علی را امام امت بعد خود قرار داد ان سه خبیث ( ابوبکر عمر عثمان ) بعد از وفات رسول الله قضیه را از یاد بردند ........

حالا چشم باز کنید و ببینید همین منافقین کارشان به جایی رسیده که پیروانشان به حمایت از ایشان عکس امام را به اتش می کشند و عنا به ساحت حسینی جسارت می کنند !!!!!!!!!!
چه قشنگ فرموده اند عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد ............
منافقین سبز پوش با حماقت خود چهره خبیث خود را نشان دادند ......

امام سجاد(ع) فرموده اند:

الحمدلله الذي جعل اعداءنا من الحمقا

خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق ها قرار داد

بسیجی بی ریا گفت...

رهبر من نور چشمان من است / عشق او آیین و ایمان من است

ذوالفقار حیدری در دست او / طاعتش میثاق و پیمان من است

سیدی از نسل پاك فاطمه / هم ز نسل شیر یزدان من است

در ولایت وارث آل نبی / جانشینی از امامان من است

همچو مه تابد به قلب شیعیا ن / نائب خورشید پنهان من است

در هدایت سوی حق آرد مر ا / این هدایت سمت قرآن من است

دوستانش دوست می دارم همی / دشمن او دشمن جان من است

آنكه مهر او ندارد در وجو د / بی گمان همكیش نادان من است

در نگاهش غرق دریا می شو م / واژه هایش در و مرجان من است

قلب تارم را صفایی می دهد / جامع فكر پریشان من است

من مرید آن دل وارسته ام / او مراد و پیر عرفان من است

بوی یوسف می دهد پیراهنش / گرچه خودیعقوب كنعان من است

من چو بلبل او چو باغ پر زگل / من چوبرگ او سرو بستان من است

آرزوی دیدنش دارم به دل / در فراقش شهر زندان من است

ای خوش آن روزی كه بینم رهبرم / ساعتی در خانه مهمان من است

هرگز ای یاران دعایش می كنید / شب نمازش ذكر یاران من است

روی خوبش با دو چشمت دیده ای / چهره اش چون ماه تابان من است

غرق دریای تهاجم را چه غم / ناجی كشتی ز طوفان من است

گر چه دشمن نقشه ها دارد بسی / حامی او حی سبحان من است

در امانت او ‹‹ امین ›› انقلا ب / در شجاعت شیر میدان من است

راه او باشد ره پیر خمین (ره) / رهرو راه شهیدان من است

افتخار ما بود ‹‹ سید علی ››/ سرور من جان جانان من است

چون فقیه وعالم است ودین شناس / مرجع تقلید دوران من است

روز ششم ماه تیر از سال شصت / رهبرم جانباز ایران من است

ای خداوندا نگهدارش تو با ش / چون دعای او نگهبان من است

شعر امروزم كه وصف رهبر است / بهترین اشعار دیوان من است

پیروانش نی به پاكستان و هند / درفلسطین است و لبنان من است

گوئیا مهدی(عج) چنین گوید كه او / بهترین اصحاب و یاران من است



[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

نه سازش نه تسلیم
سید علی ما هستیم

[بدرود]

Unknown گفت...

به جواد: عزیز دل برادر چرا گیج میزنی؟جوابتو همونجایی که نظر داده بودی دادم، مثل اینکه سرگیجه ناشی از 5 شب بیخوابی اذیتت کرده!!!

Unknown گفت...

به محمد علی ابراهیمی:متاسفانه حق را بااشخاص سنجیدن باعث میشه که همیشه خودرا جای علی بگذاریم ومخالفانمان را جای دشمنان علی. اخه علی کجا کهریزک وشکنجه واعترافات تحت فشارو کشتن عزاداران عاشورا ووارونه نمایی حوادث وظلم وایجاد خفقان را تایید میکند؟ علی که حاضر نشد بخاطر یک دروغ جای عثمان بنشیند کجا وحکومتی که از صد حرفش 99 تای ان دروغ است کجا؟ علی وداستان عقیل کجا وماجرای مفاسد اقتصادی رحیمی ولاپوشانی آن کجا؟......