۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

بیانیه حزب اعتماد ملی در محکومیت حمله اوباش حکومتی














   قبل از خواندن متون زیر لازم است که اعلام نمایم بسیجی بودن اوباش اشاره شده در متن مانند سید یا رییس جمهور بودن یا جریان هاله نوراحمدینژاد تقلبی وجعلی میباشد و اینجانب هرگونه ارتباط وانتساب خود را بعنوان یک بسیجی به آنها شدیدا تکذیب مینمایم.  (بسیجی سبز)
-------------------------------------------------------------------------


تحول سبز: در آستانه روز قدس و شب‌های قدر، منزل مجاهد نستوه حضرت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی کروبی فرزند مجاهد نستوه مرحوم ملا احمد کروبی و یار دیرین رهبر فقید انقلاب اسلامی، امیرالحاج و نماینده و حبیب امام خمینی(ره) و رئیس دو دوره مجلس شورای اسلامی و دبیرکل حزب اعتماد ملی که مورد ستایش و عنایت ویژه امام راحل بود برای چندمین‌ بار مورد تهاجم سازمان‌یافته و مسلحانه جمعی مزدور حکومتی واقع شد.
با کمال تأسف جمعی از اراذل و اوباش تحت حمایت نیروهای بسیج و سپاه، مدت ۵ روز است که حمله به‌منزل حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی کروبی را در دستور کار خویش قرار داده و در تهاجمی سازمان‌یافته به‌طور مکرر اقدام به‌حمله مسلحانه و استفاده از سلاح گرم و پرتاب کوکتل مولوتف و ایجاد حریق و قطع آب، برق و … کرده و بنا به‌اظهارات بانوی مجاهد سرکار خانم فاطمه کروبی قصد به‌شهادت رساندن حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی کروبی را داشته‌اند.
این اوباش اجیر شده بعد از آتش زدن در منزل، قصد ورود به‌داخل منزل آقای کروبی را داشته‌اند که منجر به‌درگیری مسلحانه و زخمی شدن تعدادی از مهاجمان و از جمله آقای یاری سر تیم محافظان آقای کروبی شده است که هم‌اکنون در حالت اغما در بیمارستان بستری است.
با کمال تأسف نیروهای انتظامی نه‌ تنها در مقابل مهاجمان عکس‌العملی نشان نداده‌اند،‌ بلکه قرائنی نشانگر این نکته بوده است که مهاجمان مسلح مورد حمایت پلیس نیز بوده‌اند!
ظاهرا بهانه مزدوران مهاجم، جلوگیری از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در راهپیمایی روز قدس بوده است.
این‌گونه وحشی‌گری‌ها توسط مزدوران اصحاب قدرت، ادل دلیل بر دروغ‌پردازی هیأت حاکمه مبنی بر داشتن پایگاه مردمی و حدود ۲۵ میلیون رأی در میان مردم و ترس آنان از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی و دیگر رهبران جنبش اصلاحی از جمله آقای میرحسین موسوی در میان مردم است.
اگر واقعا این دولت در ادعای خویش در کسب ۲۵‌میلیون رأی صادق است، پس چرا این‌همه از حضور آقای کروبی در میان مردم واهمه دارد؟!
آقای کروبی شخصیتی شناخته شده و مبارز است که در مبارزات پیش از انقلاب اسلامی به‌تعبیر امام راحل در صف اول مجاهدان اسلام بوده و سال‌های زیادی از عمر خویش را در تبعید و زندان‌های رژیم سابق سپری کرده و برای پیروزی انقلاب اسلامی انواع و اقسام مضایق و مشکلات را تحمل کرده و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره مورد عنایت خاص رهبر فقید انقلاب اسلامی بوده و در زمانی که برخی از اصحاب قدرت و ثروت فرزندان خویش را برای تحصیل به‌اروپا و … اعزام می‌کردند، همراه مردم فرزندان خویش را به‌جبهه اعزام کرده و یکی از آنان در راه دفاع از اسلام، وطن و شرف و ناموس این ملت از جمله مادران و خواهران این بسیجیان جبهه ندیده به‌افتخار جانبازی نائل آمده است.
حزب اعتماد ملی فاجعه تأسف‌بار تعرض به‌منزل مسکونی دبیرکل محترم خود، مجاهد نستوه حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی کروبی را محکوم می‌کند و به‌اصحاب قدرت و ثروت متذکر می‌شود که مسؤولیت هرگونه تعرض به‌ معظم‌له و دیگر رهبران جنبش اصلاحی ملت ایران را مستقیماً متوجه کسانی می‌داند که نیروهای مسلح، امنیتی و قضایی از آنان دستور می‌گیرند و به‌بهانه حمایت از آنان اقدام به‌ این اقدامات وحشیانه می‌کنند.
حضور در میان مردم، برگزاری هرگونه تجمع و شرکت در راهپیمایی و اعتراض به‌عملکرد حکومت بر اساس اصول مصرح قانون اساسی حق طبیعی آحاد ملت ایران است و هیچ مقامی نمی‌تواند این حق قانونی و مشروع را از مردم، احزاب و … سلب کند.
اگر اصحاب قدرت و ثروت می‌پندارند که با به‌‌منصه ظهور رساندن احقاد بدریه و حنینیه و با تهاجم سازمان‌یافته و وحشیانه به‌بیوت پیشتازان انقلاب اسلامی حضرات آیات عظام حسینعلی منتظری(ره) یوسف صانعی، سیدعلی‌محمد دستغیب، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی و … می‌توانند از رهبران دیروز انقلاب اسلامی و امروز جنبش اصلاحی ملت ایران انتقام بگیرند و با ایجاد رعب و وحشت مانع تحقق مطالبات به‌حق ملت ایران شوند، کور خوانده‌اند؛ زیرا هرگز نمی‌توان با تکیه بر زر و زور و تزویر و اسلحه در مقابل اراده ملتی حق‌جو و عدالت‌خواه ایستاد و به‌قول آن شاعر فلسطینی:
إذا الشعب یوما ً أراد الحیاة
فلابدّ أن یستجیب القــدر
و لابـدَّ للـّیـل أن ینجلی
و لابدّ للقید أن ینکســـر
زمانی که ملت اراده حیات کند
پس تقدیر ناگزیر از‌ اجابت آن است
و چاره‌ای برای شب نیست مگر این‌که سپری شود
و زنجیرها بناچار باید گسسته شوند
اگر روزی رهبر فقید انقلاب اسلامی به‌پیشنهاد فقیه عالی‌قدر حضرت آیت‌الله العظمی منتظری(ره)، جمعه آخر ماه رمضان را به‌عنوان روز قدس اعلام کرد، هدف دفاع از ملت فلسطین و همه ملت‌های مظلوم و مبارزه با اشغالگری و نفی هرگونه خشونت و مبارزه با هر نوع استعمار، استثمار، استبداد و ستم و تجاوز بود، ولی متأسفانه امروز این میراث بزرگ انقلاب اسلامی و دیگر یادگارهای دوران پرشکوه مبارزات ملت بزرگ ایران تبدیل به‌ابزاری برای تحمیل سیاست‌های ویرانگر جمعی تازه به‌دوران رسیده و سرکوب صاحبان اصلی انقلاب اسلامی و ملت ایران شده است؛ به‌طوری که با کمال تأسف بدیهی‌ترین حق شهروندی، یعنی امنیت مردم و خانواده آنان توسط مسؤولان تأمین امنیت مردم مورد تعرض قرار می‌گیرد و در راستای ایجاد فضای رعب و وحشت، هیچ حرمتی حفظ نمی‌شود و اقدام به‌‌وحشی‌گری‌هایی می‌شود که در تاریخ اسلام و ایران بی‌سابقه بوده است.
حمله سازمان‌یافته به‌بیوت مراجع تقلید، روحانیون بلندپایه و افراد مورد احترام ملت و هتک حرمت خانواده آنان و کشیدن چادر از سر زن مسلمان از افتخاراتی است که فقط نصیب هیأت حاکمه فعلی شده است!
قریب ۱۴۰۰ سال است که علما و ذاکران شیعه در عزای اباعبدالله الحسین(ع) و تقبیح عملکرد سپاهیان یزید بر روی منابر می‌خوانند:
شمر از فرماندهان خشن و جنایتکار سپاه کوفه و شام در کربلا و از مهم‌ترین جنایات شرم‌آور او، بریدن سر مبارک امام حسین(ع) بود.
زمانی‌که تنها امام حسین(ع) باقی مانده بود و سپاه خون‌آشام کوفه و شام از هرسو حضرت را هدف تیر و سنگ و شمشیر و خنجر قرار داده بودند، ناگهان شمر با جماعتی بین امام و خیمه‌های آن حضرت قرار گرفت، به‌طوری‌که امام(ع) احساس کرد که آنان قصد تعرض به‌خیام و خانواده او را دارند، لذا فریاد برآورد:
«ویلکم یا شیعه آل ابی سفیان ان لم یکن لکم دین و کنتم لاتخافون یوم المعاد فکونوا احرارا فی دنیاکم؛ وای برشما ای پیروان آل ابوسفیان، اگر شما دین ندارید و از حساب روز قیامت نمی‌ترسید، پس لااقل، در دنیای خود آزاد مرد باشید!»
شمر در پاسخ امام(ع) فریاد زد: «ای پسرفاطمه! چه می‌گویی؟!»
امام(ع) فرمود: «من با شما می‌جنگم، شما اگر دین ندارید و از حساب روز قیامت نمی‌ترسید، پس لااقل، در دنیای خود آزادمرد باشید و به‌اصل و نسب عربی خود برگردید و از گمراهان و متجاوزان خود جلوگیری کنید و تا من زنده‌ام متعرض حرم من نشوید!»
شمر گفت: «ای پسرفاطمه، متعرض حرم نخواهند شد.»
آن‌گاه شمر به‌سپاه خود خطاب کرد: «همه متوجه حسین(ع) شوید و کار او را تمام کنید.»
اکنون چه شده که حکومتی که بر بنیاد فقه اسلام و تشیع و نام و یاد امام حسین(ع) تأسیس گردیده، این‌گونه نه‌ تنها ارزش‌های اسلامی، بلکه ارزش‌های انسانی مورد قبول جوامع بشری را زیر پا می‌گذارد و در شب‌های مقدس ماه مبارک رمضان و قدر به‌‌‌یک مجتمع مسکونی که حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در آن ساکن است حمله می‌کند و خانواده‌های بسیاری را مورد هتک و بی‌حرمتی قرار می‌دهد؟!
و حال این‌که بانوی مجاهد سرکار خانم فاطمه کروبی پیشاپیش این نکته بدیهی مورد احترام اسلام و فطرت انسانی را متذکر شده بود که اختلاف با حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی چه ربطی به‌حق زیستن خانواده او و همسایگان او دارد؟!
حزب اعتماد ملی ضمن اعلام حمایت قاطع از دبیرکل محترم خود حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی این اقدامات وحشیانه را محکوم می‌کند و مسؤولیت هرگونه حادثه‌ای را در این زمینه متوجه هیأت حاکمه و بلندپایه‌ترین مسؤولان حکومت می‌داند و از مسؤولان کشور می‌خواهد که بر سر عقل آیند و بیش‌از این مصالح و منافع ملت مظلوم ایران و فلسطین را قربانی معاملات سیاسی پشت پرده و منافع شخصی خود نکنند.
نمی‌توان از یک طرف دم از جذب حداکثری و دفع حداقلی زد و از سوی دیگر بدیهی‌ترین حقوق شهروندان و شخصیت‌هایی هم‌چون آقای کروبی را به‌دست عده‌ای اوباش حکومتی پایمال کرد!
حزب اعتماد ملی هم‌چنین از مراجع عظام تقلید، علما و روحانیون آزاده می‌خواهد که با اعلام نظر صریح و رسمی خویش در محکومیت این‌گونه وحشیگری‌هایی که به‌‌نام اسلام و روحانیت می‌شود، ساحت پاک اسلام، مرجعیت و روحانیت را از این‌گونه ننگ‌ها پاک سازند.
حزب اعتماد ملی از ملت رشید ایران نیز می‌خواهد که با حفظ آرامش و جلوگیری از دادن بهانه به‌دست اقتدارگرایان و حمایت همه‌جانبه از رهبران جنبش اصلاحی ایران به‌ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی مانع پیشروی اقتدارگرایان و خشونت‌طلبان شوند.
۱۲/۶/۱۳۸۹ مطابق با ۲۳رمضان ۱۴۳۱ روز جهانی قدس
حزب اعتماد ملی
دانلود فیلم حمله به منزل مهدی کروبی --> اینجا

"
------------------------------------------------------------------------------

 در پی اقدامات وحشیانه ی «اوباش بسیجی نما» و حمله سازمان یافته ی دولتی به منزل آقای کروبی، میرحسین موسوی در پیامی ضمن تقبیح این عمل، آن را نشان از گم کردگی راه اقتدارگرایان و همچنین مقوم اراده ی مردم برای نیل به آزادی دانست.
به گزارش کلمه متن پیام موسوی به شرح زیر است:
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
حمله اوباشان رو سیاه به منزل حجت الاسلام و المسلمین کروبی یار شجاع مردم در شب قدر نشان از ره گم کردگی اقتدار گرایان است. آنها با این اقدامات سازمان یافته که حدود ۵روز است زیر نظرنیروهای انتظامی و امنیتی آغاز شده است نشان دادند که اشغال قدس شریف و دشمنی با اسرئیل بهانه است دشمن واقعی اقتدارگرایان کروبی و شخصیتهای امثال او و سایر آزادیخواهان است. همانطور که در ۲۲ بهمن نشان داده شد که مقصد اقتدار گرایان نه جشن پیروزی انقلاب بلکه مراسمی برای چنگ و دندان نشان دادن به آزادی خواهان و ملت سبز ایران است.
فاجعه حمله به منزل جناب اقای کروبی که به دنبال حمله به منازل مراجع عالیقدر در قم و شیراز صورت می گیرد بهترین نشان خوف اقتدار گرایان از جنبش مردمی و نیز بهترین دلیل برای ابزاری شدن همه شعار ها و مراسم و مناسک اسلامی وانقلاب است طرفه آنکه از سوی سازمان دهندگان این اقدامات مفتضحانه، سال و روز هم برای پایان عمر ظلم اسرئیل اعلام می شود. ما می گوئیم شما با این اقدامات سیاه و نفرت بر انگیز اراده معطوف به آزادی مردم را نمی توانید سد کنید بلکه راه نیل به آزادی را برای آزادی خواهان کوتاه تر می کنید.
میرحسین موسوی

--------------------------------------------------------------------------------

 مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با انتشار اطلاعیه ای نگرانی خود را نسیت به حوادث اخیر ابراز کرد ، در این اطلاعیه ضمن محکوم کردن حمله لباس شخصی ها به منزل مهدی کروبی ، حمله به حسینیه آیت الله دستغیب در شیراز را نیز محکوم کردند ، مجمع مدرسین حوزه علمیه قم از دلسوزان نظام خواستند تا جلوی این گونه اقدامات را سریعا بگیرند. در این اطلاعیه آمده است « مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این اقدامات ناشایست که در شأن نظام اسلامی نیست، و خواسته یا ناخواسته به مشروعیت نظام لطمه می زند، از دلسوزان محترم نظام انتظار می رود جلوی این کارها را فوراً و جدا بگیرند و گرنه دود این بی قانونی ها و خودسری ها و هتک حرمتها اگرچه امروز به نفع یا ضرر عده ای می باشد، ولی در آینده نه چندان دور علیه همه نظام خواهد بود و دود و آتش آن بیشتر همه به چشم آمرین بی نظمی ها و هتاکی های امروز خواهد رفت،»
متن کامل این اطلاعیه به گزارش ندای سبز ازادی به شرح ذیل است :
امنیت از حقوق اولیه شهروندان است . نخستین وظیفه هر حکومت ایجاد امنیت برای همگان می باشد.
به تعبیرامیرالمؤمنین (ع) حکومت چه حق باشد یا باطل ، شهروندان چه مومن بوده یا کافر. وظیفه حکومت ایجاد امنیت برای همگان است و اولین فایده هر حکومت ایجاد امنیت برای شهروندان خود است.( نهج البلاغه خطبه ۴۰) و لذا آن حضرت آنگاه که امنیت یک غیر مسلمان که در حیطه حکومت آن حضرت و در پناه اسلام زندگی می کند به خطر افتاد و خلخال از پای یک زن ذمی ربوده شد، فرمود: اگر از این پس مسلمانی از غم چنین حادثه ای بمیرد، چه جای ملامت است که در دیده من شایسته تکریم است. (نهج البلاغه، خطبه ۲۸)
متأسفانه مدتی است که شاهد نقض امنیت افراد جامعه از سوی عده ای شناخته شده و سازمان یافته با عنوان لباس شخصی هستیم که با حمله به اشخاص، اجتماعات آرام و بالاتر از همه حمله به بیوت مراجع عظام، امنیت را از جامعه سلب نموده اند و اخیراً هم در ماه مبارک رمضان و در ایام شهادت امیرمؤمنان علی (ع) و لیالی قدر، بصورت مکرر و سازمان یافته و در امنیت کامل به بیت جناب حجت الاسلام و المسلمین کروبی هجوم بردند. شخصی که سالها قبل از انقلاب و پس از آن در خدمت انقلاب، امام و نظام بوده است و مورد توجه و احترام خاص امام راحل(قدس سره) بود. هتاکان با شعار، تخریب و ایذا، امنیت ایشان، خانواده و همسایگان را از بین بردند در حالی که نیروهای امنیتی نظاره گر عمل آنان بودند.
علاوه بر این حادثه دردآور در شبهای قدر ماه مبارک رمضان، به حسینیه حضرت آیت الله دستغیب درشیراز هم مورد حمله و هتک قرار گرفته و از سوی شورای تأمین استان برای بستن حسینیه ایشان اقدام کردند.
مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این اقدامات ناشایست که در شأن نظام اسلامی نیست، و خواسته یا ناخواسته به مشروعیت نظام لطمه می زند، از دلسوزان محترم نظام انتظار می رود جلوی این کارها را فوراً و جدا بگیرند و گرنه دود این بی قانونی ها و خودسری ها و هتک حرمتها اگرچه امروز به نفع یا ضرر عده ای می باشد، ولی در آینده نه چندان دور علیه همه نظام خواهد بود و دود و آتش آن بیشتر همه به چشم آمرین بی نظمی ها و هتاکی های امروز خواهد رفت، که این سنت لایتغیرالهی و تاریخی بشر است.
و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم
۱۲/۶/۱۳۸۹
--------------------------------------------------------------------------

به گزارش شاهدان عینی، شب گذشته نیروهای اراذل و اوباش بسیجی درب منزل مهدی کروبی با حمله به یک زن او را به شدت کتک زدند. بنا به این گزارش متاسفانه این بسیجیان به ظاهر مسلمان درماه رمضان و شب قدر با کشیدن چادر از سر این زن وی را به شدت مورد آسیب قرار دادند.
همسر وی نیز که جهت دفاع از همسرش بر آمد با ضرب و شتم شدید از طرف یکی از نیورهای یگان ویژه ها مصدوم می گردد. متاسفانه یگان ویژه به جای دستگیری عاملن این فاجعه، این زن و شوهر که از خانواده شهدا نیز می باشند را دستگیر و داخل یک ون محبوس کردند.
گویا از نظر این افراد مهاجم، جرم این زن صحبت با گوشی تلفن همراه بوده است.



---------------------------------------------------------------------------


بیانیه سازمان جوانان و دانشگاهیان حزب اعتماد ملی

به گزارش سحام نیوز متن بیانیه سازمان جوانان و دانشگاهیان حزب اعتماد ملی بدین شرح است:
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
حمله ی عده ای اراذل و اوباش بسیجی نما در ماه مبارک رمضان و ایام شبهای قدر به منزل مهدی کروبی بیش از پیش افکار و عقاید و عملکرد انحرافی و فاسد عده ای قدرت طلب و انحصارطلب را نمایان ساخت و آنان را نزد ایرانیان و جهانیان روسیاه نمود.
ارتکاب این اعمال نفرت انگیز اقتدارگرایان نو کیسه، واهمه ی آنان را از وجود و زنده بودن جریان جنبش مردمی ایران می رساند که مدعی بودند جنبش را به زانو درآورده اند!!
آری! تازه به دوران رسیده ها، اصل نظام و انقلاب و حرمت انسانی را نشانه رفته اند، دیروز به بیت مراجع تقلید و آیات عظام یورش می برند و علیه امام و بیت ایشان عقده گشایی می کنند و امروز زهرا رهنورد، زنی مبارز و مسلمان را با توهین و دشنام در کوچه و خیابان به بازجویی می کشند و کار را به جایی رسانده اند که عده ای را اجیر و به منزل کروبی، روحانی باسابقه و زجر کشیده و انقلابی حمله ور شده و حرمت منزل ایشان را نیز رعایت نمی کنند !!
و کجاست یاد و خاطره پیامبر عظیم و الشان اسلام که با فتح مکه، اولین گامش حفظ حرمت حریم خصوصی بود تا بدانجا که منازل مشرکین را مصون از تعرض و بی حرمتی اعلام نمود..
آری! مهدی کروبی، این روحانی مبارز و خستگی ناپذیر تنها با یک جمله “روز قدس خواهم آمد” همه ی خواب ناز و آرام شما را بر چشمهایتان حرام کرد و هفته ای سخت و بی خواب و پریشانی را برای شما رقم زد .. چرا که برخلاف نظر صریح رهبری انقلاب و خواستگاه ملت بزرگ ایران مبنی بر حضور تمامی گروه ها و جناح ها در عرصه رقابت سیاسی کشور که خود موجب نشاط سیاسی و پالایش نظام است، گستاخانه بر طبل رستاخیز می کوبید..
وگرنه شرکت در مراسمی قانونی و باشکوه و در حمایت مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی که بر هر مسلمانی واجب است نمی بایست شما را اینچنین بر آشفته سازد !
حال که تعقل در جنبش مردمی ایران برای بازگشت به ارزشهای واقعی انقلاب نهادینه گردیده و جریان سوار بر سکان اجرایی کشور در مسائل داخلی و خارجی با بن بست مواجه شده است همچون موجودی زخمی بی مهابا و بی ملاحظه پنجه بر هر سو می کشد تا دلیلی برای بقاء در قدرت ارائه نماید و ما دلسوزانه هشدار می دهیم چه بسا که در واپسین نفس های خویش همانطور که چندی است همه می دانند و آگاهند، برای ماندن در اریکه قدرت سعی در غرق نمودن کل نظام و انقلاب نماید و این موضوع اخطار و هشداری جدی برای دلسوزان نظام است تا با شکستن سکوت خود و ورود به صحنه، عقلا را جایگزین افراطیون نموده و کشور را از سقوط در این پرتگاه مهیب برهانند که خدای ناکرده در صورت سقوط همگان آسیب خواهند دید ..
سازمان جوانان و دانشگاهیان حزب اعتماد ملی ضمن محکوم نمودن حمله و تعرض به بیت حجت السلام و المسلمین کروبی، این فاجعه ی تلخ و بی سابقه را به مردم ایران تسلیت گفته و اعلام می دارد عواقب هرگونه صدمه و آسیب به ایشان و بیت وی مستقیما به عهده مسوولین اجرایی و امنیتی و انتظامی کشور است.
این سازمان همچنین بر پایبندی و حمایت از حرکت معقول، شرعی و به حق ملت بزرگ ایران در رسیدن به آرمانها و ارزشهای واقعی انقلاب تاکید ورزیده و کماکان تمام قد در کنار رهبران مظلوم این حرکت، کروبی و موسوی ایستاده و حمایت قاطع خویش از ایشان را بار دیگر اعلام می نماید.
والسلام و علیکم
سازمان جوانان و دانشگاهیان حزب اعتماد ملی
دوازدهم شهریور ماه 1389

هیچ نظری موجود نیست: