۱۳۸۹ مهر ۱۲, دوشنبه

همچنان به مبارزه فرهنگی با ظلم و ظالمان ادامه می‌دهیم

دفتر آیت‌الله صانعی با انتشار اطلاعیه‌ای، ضمن تاکید بر ادامه فعالیت سایت با وجود محدودیت‌ها و فیلتر شدن، ایجاد محدودیت در اطلاع‌رسانی این پایگاه و سایر رسانه‌های مکتوب و اینترنتی را معیار و محک مناسبی در جهت سنجش آزادی بیان دانست.

به گزارش کلمه، در اطلاعیه‌ای که در سایت این مرجع تقلید منتشر شده، با اشاره به تاکید اسلام بر آزادی بیان، به مناظره‌های ائمه معصومین (س) با مخالفان و ملحدان اشاره و تاکید شده است که پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله صانعی طبق نظر ایشان، “همچنان به فعالیت های شرعی خود، در همه ابعاد عبادی، سیاسی، مبارزه فرهنگی با ظلم و ظالمان و آگاهی دادن جامعه به عواقب تضییع حقوق مردم تا رسیدن همگان به قسط و حقوقشان” ادامه می‌دهد.

متن کامل اطلاعیه مذکور را به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله صانعی در ادامه می‌خوانید:

باسمه تعالی

به اطلاع مراجعه کنندگان محترم پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی صانعی مدظله العالی می رساند: علی رغم محدودیت های اعمال شده ـ فیلتر شدن سایت ـ بر روی این پایگاه، حسب نظر معظم له این مرکز همچنان به فعالیت های شرعی خود، در همه ابعاد عبادی، سیاسی، مبارزه فرهنگی با ظلم و ظالمان و آگاهی دادن جامعه به عواقب تضییع حقوق مردم تا رسیدن همگان به قسط و حقوقشان، ادامه داده و آماده پاسخگویی به کاربران محترم می باشد.

مسلماً ایجاد محدودیت در اطلاع رسانی این پایگاه و سایر رسانه های مکتوب و اینترنتی، معیار و محک مناسبی در جهت سنجش آزادی بیان می باشد.

ناگفته نماند آزادی بیان در اسلام مورد توجه و تأکید قرار داشته تا جایی که در سیره عملی ائمه معصومین سلام الله علیهم اجمعین، در کامل ترین وجه آن بروز یافته، حتی در کنار خانه خدا با منکرین و ملحدین به بحث و سوال و جواب و دعوت به حکمت و موعظه حسنه پرداخته می شد و کتب مختلف شیعی مملو از این مناظرات است.

"

هیچ نظری موجود نیست: