۱۳۸۹ مهر ۱۵, پنجشنبه

معما: منظور معظم له کی میتونه باشه؟

آیت الله مکارم شیرازی: کسی که علنا دروغ می‌گوید، به وعده‌های خود عمل نمی‌کند و به مردم ظلم روا می‌دارد متظاهر به فسق است، غیبت او جایز است.



پینوکیوی بدبخت که فقط دروغ میگفت،وعده ای نمیداد وظلمی هم ازش ندیدیم ،پس کی میتونه باشه؟



این صدام لعین هم که مرده وپشت سر مرده هم نباید حرف زد،پس کی میتونه باشه؟
-------------------------------------------------------------------
والا من هر چی فکر میکنم عقلم قد نمیده چه کسی میتونه واجد تمام صفات مذکور( علنا دروغ می‌گوید، به وعده‌های خود عمل نمی‌کند و به مردم ظلم روا می‌دارد ) باشه،شما میدونید؟

۵ نظر:

ناشناس گفت...

درود همگن نیک بزرگوار
بنده نیز این خبر را از روزنامه خواندم و می دانم که می دانی که او کیست! اما دانستن را باید به دیگران نیز هدیه کنیم. کاری است پیامبرگونه!
بارانی باشید....

بارانی گفت...

درود بر همگن نیک
از اینکه به وب حقیر لطف داشتید کمال تشکر را دارم. امیدوارم در کنار بزرگوارانی چون شما شاگرد خوبی باشم. با کمال افتخار لینک شدید رزمنده سبز!
بارانب باشید...

آگاهی گفت...

سلام دوست عزیز من دوباره فیلتر شدم ولی با همراهی شما دوستان استوارتر از گذشته در کنار شما هستم ممنون میشم اگه لینکمو اصلاح کنین
عجب دروغگو قبلا میگفتن دشمن خداست اما چند وقتی دروغگوهای عالم ادعای دوستی وفرستادگی از طرف خدا دارن شاید راستگو دشمن خدا شده وما خبر نداریم

امیر گفت...

درود بر شما و تمام سبز اندیشان. با اجازتون لینکتون کردم.

رومینا صدری گفت...

چه معمای جالبی !
همین هست که باعث شده دید مردم به دین و روحانیت و خیلی چیزهای دیگه عوض بشه !
خودشون یه چیز می گن و یه جور دیگه عمل می کنن!!