۱۳۸۹ بهمن ۱۸, دوشنبه

درخواست مجوز راهپیمایی به سمت میدان آزادی، در حمایت از حرکت ضد استبدادی مردم منطقه

میرحسین موسوی و مهدی کروبی در نامه‌ای خطاب به مصطفی محمدنجار، وزیر کشور، اعلام کردند که قصد دارند برای همبستگی با حرکت‌های مردمی در منطقه، به ویژه قیام آزادی‌خواهانه مردم تونس و مصر علیه حکومت استبدادی در این دو کشور، مردم را به راهپیمایی دعوت کنند.
به گزارش کلمه، زمان این راهپیمایی مردمی، روز دوشنبه ۲۵ بهمن ساعت ۳ بعدازظهر و مسیر آن، از میدان امام حسین تا میدان آزادی اعلام شده است.
متن کامل نامه موسوی و کروبی بدین شرح است:
جناب آقای نجار
وزیر محترم کشور
سلام علیکم
بدینوسیله به اطلاع می رساند که به منظور اعلام همبستگی با حرکت های مردمی در منطقه بویژه قیام آزادیخواهانه مردم تونس و مصر بر علیه حکومت استبدادی در کشور، درخواست صدور مجوز برای دعوت به راهپیمایی مردمی طبق اصل بیست و هفت قانون اساسی در جهت حمایت از قیام مردم این دو کشور مسلمان را در روز دوشنبه ۲۵ بهمن ساعت ۳ بعدازظهر از میدان امام حسین تا میدان آزادی را داریم.
مهدی کروبی، میرحسین موسوی
تصویر نامه

"

۴ نظر:

ناشناس گفت...

بسیار حرکت خوبی است مخصوصا که تا حالا راهپیمایی در ایران صورت نگرفته است ولی صد درصد دولت مجوز نخواهد داد چون با خود مصر هم مشکل دارند ان وقت بیایند به جنبش سبزی ها امکان حمایت بدهند؟؟؟؟

مهربانو گفت...

مطمئنم مجوز نمیدهند.اجازه داشتن برای راهپیمایی اصلی از قانون اساسی است اما آمده است در قانون اساسی فقط برای اینکه بگویند آزادی در ایران وجود دارد

محمدحسين گفت...

مجوز كه نميدن
ولي آيا بدون مجوز بريم؟!

ناشناس گفت...

سلام.به خدا اگر مردم را بزنند این بار هیچ باکی از مردن و زندان و ....ندارم.من تحملم تمام شده از بس الودگی دیدم و برای این مردم و جوانهای مردم خون گریه کردم .تحملم تمام شده.