۱۳۸۹ دی ۱۷, جمعه

موریانه ها سخت مشغولند!!!

امشب در جمع چند نفر از دوستان قدیمی از بر و بچه های جبهه و جنگ که حالا استاد دانشگاه و کارشناسان رده بالا و ... شده اند از هر دری سخن بود،  البته بچه ها  از سلایق سیاسی مختلف بودند و با توجه به شناخت افراد از یکدیگر بی پرده سخنانی نیز زده میشد .
یکی از دوستان که در جمع بچه های بالا بود میگفت وقتی کار رحیمی معاون اول دولت در خصوص مفاسد اقتصادی بالا گرفته رحیمی با به میان کشیدن پای سه برادران لاریجانی(علی،جواد وصادق) و اسرار مگوی !!! مربوطه و به میان کشیدن اطلاع رهبری از برخی مخارج توسط خود در انتخابات های گذشته و لزوم تشکیل جلسه با حضور رهبری جهت رسیدگی ،کار را به آنجا کشانده که به دستور رهبری جهت حفظ آبرو و مصالح نظام موضوع را مسکوت گذارده اند. خلاصه تمام اخبار نشاندهنده فعالیت شدید موریانه فساد در میان مسئولین رده بالا تا پایین است.همین دوست حدیثی از حضرت علی گفت به این مضمون :"علت نابودی حکومتها چهار چیز است1- تضییع اصول(راستگویی و...)2- ترجیح اراذل 3- راندن افاضل 4- غرور" .خب بنظر شما کدامیک از موارد فوق الان مبتلا به ما نیست؟.اللهم اصلح کل فاسد من امورالمسلمین.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

به همه انها باید عوام فریبی را هم افزود در کل اینها اگر چهار تا هستند علتش زمانه ساده تر ان زمان بوده الان عوامل خیلی بیشتر است مثلا محمود ومشایی دستشان در دست یکدیگر است محمود ژست انقلابی گری میگرد مشایی ساز دیگری میزند برای روز مبادا به ز بان عامیانه بعضی عقاید را دراب ونمک خوابانده اند که در صورت لزوم علم کنند یا الان بنزین ارزان تر است مردم گاز نمیزنند چند صباح دیگر بنزین را انقدر گرانتر میکنند تا مردم با خوشحالی وسپاسگزارانه گاز مصرف کنند شکایتی هم نداشته باشند در ضمن هرکس در بهبود کیفیت نان اثری دیده بگوید دلمان را شاد کنیم راستی مردم برای خرید نان بهتر که دم در خانه شان نیست باید چقدر هزینه کنند با تاکسی یا اتوبوس بروند وصرف زمان؟؟؟؟!!!!! اصلا اینها چی بلغور میکنند در این مزخرفخانه به نام صدا وسیما؟؟؟

ناشناس گفت...

چند حکایت از کتاب هزار دستان نوشته اسکندر دلدم



لئو تولستوی نویسنده شهیر روس می گوید :" کسانی که می گویند اگر به مردم آزادی داده شود از آن سوء استفاده خواهند کرد ، درست مانند کسانی هستند که معتقدند باید همه درختان انگور را از ریشه در آورد چون عده ای هستند که باده می نوشند و مست می کنند ."


شاردن ، سیاح معروف فرانسوی می نویسد : " شاه عباس جهت تنبیه متملقان درباری ، امر کرد در مجلسی سر قلیانها را به جای تنباکو از پشکل الاغ پر ساخته و آتش روی آنها قرار دادند .
پس از آن که در باریان مشغول پک زدن به قلیانها شدند شاه عباس گاه و بیگاه می گفت :این تنباکوها را حاکم همدان برایم فرستاده است . کیفیت آن چگونه می باشد ؟ و هر یک از درباریان حاضر در حالی که به شدت سرفه می کردند در پاسخ با لحنی چاپلوسانه جواب می دادند :قربان این تنباکو فوق العاده عالی و خوش عطر و بو است و در جهان بهتر از آن پیدا نمی شود ! "


از جناب ساعد پرسیدند :"آفتاب مفیدتر است یا ماه ؟"
گفت :" مطلب به این واضحی که پرسیدن ندارد ! آفتاب روز روشن بیرون می آید که وجودش چندان مفید نیست . ولی ماه شبهای تاریک را روشن می کند ، پس معلوم است که نفعش هزار برابر آفتاب است !"






برگرفته از تارنمای دیگه چه خبر
دانستنیهای ممنوعه

ناشناس گفت...

به جای همه اینها ماها بصیرت داریم. بدو بدو حراجه، قرص بصیرت، آمپول بصیرت، خودآموز بصیرت در 21 روز ....