۱۳۹۰ بهمن ۱۴, جمعه

وخامت حال دکتر خزعلی در اوین


دکتر مهدی خزعلی  که روز گذشته پس از 24 روز تحمل زندان انفرادی در بند  209(تحت کنترل وزارت اطلاعات )اوین  به بند عمومی 350 منتقل شده بود  امروز در بیست و پنجمین روز اعتصاب غذا بدلیل وخامت حال ناشی از خونریزی شدید معده به بهداری زندان اوین اعزام شد.
این بازداشت که در پی  کمین وضرب و شتم شدید نیروهای اطلاعاتی در حوالی منزلشان صورت گرفت دومین بازداشت ایشان در سال جاری بوده است.
دفعه پیش نیز ایشان پس از 27 روز اعتصاب غذا و پس از حدود 15 کیلو کاهش وزن و ضعف شدید جسمانی در مرداد ماه 90 از اوین آزاد شدند.
در ملاقاتی که در حدود 8 روز پیش با خانواده داشتند حدود 16 کیلو کاهش وزن داشتند که شکستگی دست و دندان و زخمهای حاصل از حمله وحشیانه حین بازداشت به ایشان مزید بر علت در ضعف جسمانی ایشان بوده است.اما روحیه ایشان همچنان چون آهن بوده و همچنان بر ادامه اعتصاب غذا تا نیل به خواسته های بر حقشان که آزادی بی قید و شرط بوده مصمم هستند.
در حالی ایشان در زندان با مرگ دست و پنجه نرم میکنند که اختلاسگران و غارتگران ثروت ملت با اموال به یغما برده از ملت در تدارک تصاحب کرسیهای بدون رقیب مجلس هستند و ملت نیز در فشار روز افزون گرانی و فلاکت اقتصادی از یکطرف و شرایط مشرف به جنگ شاهد بی کفایتی مسئولین مملکتی در تمام قوا میباشند.
متاسفانه نا اهلان و نامحرمانی که بر جای جای ارکان کشور مسلط شده اند جهت حفظ موقعیتهای متزلل خود توان تحمل سخن و نقد  آزاد مردانی چون دکتر خزعلی را ندارند و راهی جز اعتصاب غذا و مبارزه منفی برای ایشان باقی نگذاشته اند.

هیچ نظری موجود نیست: