۱۳۹۰ دی ۲۳, جمعه

بسوی ملت برگردید تا دیر نشده.

میگویند دشمن دانا بلندت میکند      بر زمینت میزند نادان دوست

این مثل و شعر حکایت اینروزهای رهبری نظام است که حتی اگر فرض کنیم جنبش سبز و معترضین پس از کودتای 88 و اصلاح طلبان  دشمن ایشان باشند که به واقع نیستند و بلکه خیر خواه واقعی ایشان هستند، اما دوستان ادعایی اطرافشان که کسانی نیستند جز بد نامان و بد سابقه هایی که ضعفها و حقارتهای خود را در پناه حمایت ایشان پنهان کرده اند.

براستی کدامیک از این دو گروه سابقه بهتری در انقلاب و جنگ و سالهای سخت سی سال گذشته دارند؟

مهندس موسوی و کروبی و نوریزاد و دکترخزعلی و خانواده همت و باکری و سردار علایی وتاجزاده و بهشتی وصدها نفر از این دست را مقایسه کنید با احمدینژاد و مشایی و رحیمی و بقایی و نقدی و طاءب و....

زمانیکه دکتر خزعلی در سنین 17-18 سالگی در جبهه های جنگ جان خود را در طبق اخلاص گذاشته بود احمدینژاد و فرقه اش در سنین 27-28 سالگی حتی یکروز نیز پای خود را به جبهه نگذاشتند.

مهندس موسوی که در زمان تحریم بین المللی زمان جنگ و وقتی نفت با هزینه بشکه ای 7 دلار استخراج میشد و 5 دلار بفروش میرسید کشور را به نحوی اداره کرد که مردم نه تنها گرسنه نماندند که آذوقه جبهه ها نیز با کمکهای اهدایی مردم تامین میشد، حال مقایسه کنید با دولت فعلی که یک قلم فساد آن 30000000000000 ریال اختلاس و 12 میلیارد دلار عدم واریز فروش نفت به خزانه و در مجموع حیف و میل کردن بیش از 700 میلیارد دلار درامد افسانه ای نفتی سالهای اخیرو ویران کردن اقتصاد و صنعت و کشاورزی و حتی وحدت و انسجام  واعتماد ملی میباشد.


نمیدانم مدعیان بصیرت چگونه چشمان خود را بر اینهمه ظلم و جور و تزویر میبندند؟

میگویند شخصی با پرستیژ در خیابان راه میرفت که ناگهان به زمین خورد و وقتی سر بلند کرد دید که همه دارند نگاهش میکنند، برای اینکه نزد مردم به اصطلاح کنف نشود تا خانه خود سینه خیز رفت و با لباسهایی پاره و دست و پایی زخمی خود را به خانه رساند!!!

حال این مثل شده حکایت امروز مسئولین کشور خودمان که با اینکه به انحرافات رییس جمهور انتصابی خودشان پی برده اند برای کنف نشدن میخواهند تا اخر دوره او را و باندش را حفظ کنند غافل از اینکه این مار خوش خط و خال آفتاب خورده و جان گرفته و تا آنجا پیش خواهد رفت که نه از تاک نشان ماند و نه از تاکنشان!!!


انتخابات مجلس نهم نیز صحنه ای خواهد شد که این باند مخوف با پولهای به یغما برده از کیسه ملت دودمان مدعیان ولایت و رهبری را به باد خواهند داد و با آنان آن خواهند کرد که فکرش را هم نمیکردند.

اما جناح حاکم بجای شنیدن سخن ناقدان خیر خواهی چون موسوی و کروبی و دکتر خزعلی و تاجزاده و .... آنان را به ظلم و ستم به زندانهای انفرادی وحصر خانگی می افکند تا به خیال خویش در فضایی آرام این نمایش انتصابات را برگزار کنند.

بعنوان خیر خواهی دیگر به رهبری و سایر مسئولین میگوییم که قبل از اینکه اندک حیثیت باقیمانده در انتخاباتی خلوت و بی شرکت کننده (اینروزها از اکثر کسانی که میپرسیم میگویند در انتخابات مجلس نهم شرکت نمیکنند)بر باد رود از راه توصیه شده توسط خناثان و متملقان و در یک کلام دوستان نادان برگردند و با همراهی ملت این شکاف عمیق ملت و حاکمیت را پر کنند.
والسلام علی من اتبع الهدی90/10/23