۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

زد و بندهای غیرقانونی در اعطای بورس دانشگاههای دولتی

دختر رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، با وجود مخالفت استادان دانشگاه، با اعمال نفوذ پدرش در دانشگاه شهید بهشتی بورسیه شده است.

یک منبع مطلع با اعلام این موضوع به خبرنگار کلمه، از جزئیات این پذیرش غیرقانونی خبر داد و گفت: پس از معرفی دختر صدرالدین شریعتی، رئیس دانشگاه علامه، به دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، وی توسط پنج نفر از استادان این دانشگاه مورد امتحان قرار گرفته که به اتفاق آرا مردود شده است. اما با فشار و اعمال نفوذ پدرش، رئیس دانشگاه شهید بهشتی می‌پذیرد که این دانشجوی مردود شده پس از گذراندن چند واحد پیش‌نیاز، به عنوان دانشجوی دوره دکتری به ادامه تحصیل بپردازد.

به گفته این منبع دانشگاهی، دختر رئیس دانشگاه علامه، پیش از این هم دوره کارشناسی ارشد را در دانشگاه تربیت مدرس با اعمال نفوذ خسرودانشجو(برادر کامران دانشجو وزیر فعلی آموزش عالی!!!) رئیس سابق این دانشگاه گذرانده بود و در ازای این لطف رئیس دانشگاه تربیت مدرس، شریعتی رئیس دانشگاه علامه نیز به همسر او در دانشگاه علامه پذیرش داده بود!

این‌گونه پذیرش‌های غیرقانونی و همراه با زد و بند در دانشگاهها در صورتی انجام می‌شود که به گفته بسیاری از استادان و دانشجویان، تعداد قابل توجهی از داوطلبان دوره دکتری که شایستگی‌های لازم را در امتحانات کتبی و شفاهی از خود نشان داده‌اند، در اثر این اعمال نفوذها و روابط غیرقانونی حاکم بر دانشگاهها در دولت احمدی نژاد، از حق ادامه تحصیل محروم شده‌اند.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

فرزند نانجیب ، آتش عمر پدر است .

ناشناس گفت...

بار دیگر ظالمان زمانه داشتن آزادی که رویا وامید ماست را نتوانستند تحمل کنند میخواهم در شعر زیر آنها را مورد خطاب قرار دهم و بگویم
هر کاری می خواهی بکن.
دنیا را آتش بزن
آسمان رو به مضحکه بگیر.
زمین را تحقیر کن .
باد و نفهم و گل را نبو
خنده را فراموش کن و گریه را به خاک بسپار.
زیر دیروز دفن شو و در فردا غرق.
حتی اگر می خواهی کودکی را پشت سر بگذار
هر چه می خواهی بکن
اما
نمی توانی رویایمان که همان آزاد اندیشیدن وآزادزیستن است را نابود کنی
اگه دوست داشتی لینکم رو اصلاح کن

ناشناس گفت...

مسئولان این سایت و غیره بدانند که فقط یک مشت منافق از خدا بی خبر هستند. شما با نام بسیجی و جبهه رفته تمام شهداء بزرگوار ما را شرمنده می کنید.
لعنت خدا بر شما باد!
"فرزند شهید"

ناشناس گفت...

مسئولان این سایت و غیره بدانند که فقط یک مشت منافق از خدا بی خبر هستند. شما با نام بسیجی و جبهه رفته تمام شهداء بزرگوار ما را شرمنده می کنید.
لعنت خدا بر شما باد!
"فرزند شهید"

Unknown گفت...

به ناشناس: اولا من یکنفر هستم ونه یک جمع چند نفره،ثانیا اینجا وبلاگه و نه سایت، ثالثا بسیجی بودن من مثل فرزند شهید بودن شما دروغ نیست!!! رابعا آنهایی باید شرمنده باشند که نظام جمهوری اسلامی ماحصل خون پاک شهدا را به ملغمه ای از دروغ ونیرنگ وعقب ماندگی و سرکوب وخشونت تبدیل کردند.