۱۳۹۰ مهر ۶, چهارشنبه

بسیجی که بود و الان که هست؟

امروز که آخرین روز از هفته جنگ یا دفاع مقدس بود ساعت 6:45 دقیقه غروب داشتم اخبار استان تهران(کانال 5) رو میدیدم که در گزارشی در باره دفاع مقدس ناگهان سعید تاجیک را نشان داد با زیر نویسی تحت عنوان "راوی جنگ". انگار دنیا در پیش چشمانم تیره و تار شد از دیدن اینهمه بیشرمی و افلاس رسانه میلی.
 ببینید کار ما به کجا کشیده که هتاکان و بی ادبان به بهای حمایت از قدرت و خوش خدمتی به کودتاچیان علاوه بر غصب مناصب حکومتی لقب راوی جنگ نیز میگیرند.
یادم میاید که زمانیکه در سن 16 سالگی قصد رفتن به جبهه را داشتم پس از ثبت نام و پرکردن فرمهای مربوطه به ما گفتند باید از شما تحقیقات محلی شود و پس از مثبت بودن نتیجه به جبهه اعزام میشوید. حال چگونه است که آنزمان برای دفاع از کشور و نظام وشهادت باید افراد از نظر اخلاقی و دینی گزینش و تایید میشدند و اکنون هتاکان و بی ادبان و تروریستها همه کاره بسیج شده اند.دو نمونه از این افراد همین سعید خان تاجیک و سعید عسکر هستند، که اولی فرد حمله کننده به فائزه هاشمی در حرم شاه عبدالعظیم بود با آن ادبیات بی ادبانه و دومی تروریستی که به مغز سعید حجاریان شلیک کرد.
وامروز اولی سمت فرماندهی بسیج پالایشگاه تهران را دارد و دومی در سال ۱۳۸۸ به سمت رییس امور ایثارگران بسیج منصوب شده است.
بیخود نیست که زمانی بسیجیان محبوب تمام ایرانیان اعم از طرفدار نظام و مخالف نظام بودند و راز این محبوبیت نیز نبود جز اخلاص و ایثار و ادب و متانت که با محک شهادت در سنگرهای خط مقدم جبهه سنجیده میشدند، در حالیکه امروزه نام بسیج و بسیجی جز شعبان بی مخ و باطوم و هتاکی و خشونت چیز دیگری را به ذهن نمی آورد و حتی بسیجیان زمان جنگ نیز دیگر دل خوشی از این نام ندارند.


بسیجی زمان جنگ در اشخاصی مثل حاج همت و باکری ها و خرازی و پلارک و دستواره و ... معنی می یافتند و امروزه در افرادی مثل سعید تاجیک و سعید عسکر و سردار فیروز آبادی و نقدی خلاصه میشود.
سعید عسکر در دادگاه ترور سعید حجاریان
سردار نقدی-از شکنجه گران شهرداران بازداشتی در جریان کرباسچی.



افشای اطلاعات جدید درباره سعید تاجیک، بسیجی توهین کننده به فائزه هاشمی

هیچ نظری موجود نیست: