۱۳۹۰ خرداد ۶, جمعه

اگر احمدی نژاد در این حادثه کشته می شد، زیر تابوت او چه بیگناهانی که له نمی شدند!

باز هم عده ای جانشان را فدای حرکات نمایشی احمدی نژاد کردند، انفجار در پالایشگاه آبادان و کشته و مجروح شدن دهها هموطن و خسارت مالی فروان، اولین عارضه نمایشهای دولت نبوده و آخرین آن هم نخواهد بود، راه آهن شیراز را فراموش نکرده ایم، قبل از انتخابات دهم، تبلیغات پر هزینه و پر سر و صدای ' هدیه دولت نهم به ملت! ' را بیاد داریم، آن روز راه آهنی بدون ایمنی و به دروغ افتتاح شد و پس از دوسال و اندی هنوز از راه آهن خبری نیست! اما اینبار حکایت فرق دارد، جان عزیزان ما، فدای این حرکات نمایشی شده است و آقای احمدی نژاد که غیر قانونی خود را سرپرست وزارت نفت - با حفظ تصدی گری بر قوه مجریه - خوانده بود، همه اخطار ها را نادیده می گیرد و اصرار دارد تا در روز فتح خرمشهر، سوم خرداد، در آبادان خونی بریزد! و با وقاحت هر چه تمام تر از کنار مسئله بی تفاوت می گذرد، انگار پشه ای کشته شده است یا به زعم او خس و خاشاکی!


مجلس از او می خواهد که عذر خواهی کند! حاشا و کلا از این وکلاء، ننگ بر وکیلی که خونبهای موکلش را عذرخواهی قرار دهد، من به عنوان یک قلم به دست، که از جانب ملت رسالتی بر دوش دارم می گویم: ' ما از این خون ها نخواهیم گذشت، کمترین عذرخواهی، استعفا و محاکمه است'


آقایان وکلاء؛ اگر فرزند شما در این حادثه کشته شده بود، باز هم به عذر خواهی بسنده می کردید؟ ، اگر فرزند روح الامینی در میان کشته های کهریزک نبود، کسی از آن جنایت خبر دار می شد؟ اگر به جای شهر وندان زحمتکش - به زعم شما درجه سه - فلان آقازاده یا فلان وزیر و وکیل کشته می شد، اوضاع این گونه بود، اگر احمدی نژاد در این حادثه کشته می شد، زیر تابوت او چه بیگناهانی که له نمی شدند! نه جانم، نه عزیزم، آقای نماینده؛ عذرخواهی کافی نیست، بیایید بجای وکیل الدوله بودن، وکیل المله شوید.


این دولت رفتنی است، بیایید با دفاع از ملت، آبروی خود را بخرید.


90/3/6 مهدی خزعلی

"

هیچ نظری موجود نیست: